İstanbul Esenyurt Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümde öğrencilerimize 21. Yüzyıl Bilgi Toplumu standartlarında ve uluslararası Bologna süreci kapsamında zengin bir müfredat sunulmaktadır. Tecrübeli, nitelikli ve dinamik akademisyen kadromuz halkla ilişkiler, reklam, yeni medya, sosyal medya, iletişim, bütünleşik pazarlama iletişimi, insan kaynakları, girişimcilik, psikoloji ile işletme alanlarında çok çeşitli teorik ve uygulamalı dersler kapsamında öğrencilerimizi bilgi, beceri ve donanım açısından alanında yetkin uzmanlar olarak yetiştirmeyi amaç edinmiştir. Dersliklerimiz küçük mevcutlu olup öğrencilerimize teorik anlatım, uygulama, soru-cevap, tartışma, ödev ve sunumlar dahilinde eğitim-öğretim verilmektedir. Bu bölümden mezun olan öğrencilerimiz halkla ilişkiler ajansları, reklam ajansları, medya planlama ajansları, sosyal medya ajansları ya da kurumlarda editör, etkinlik yöneticisi, metin yazarı, müşteri yöneticisi, stratejist, kreatif direktör, medya planlamacı, kurumsal iletişim direktörü, insan kaynakları uzmanı ya da sosyal medya uzmanı gibi çok çeşitli ve farklı alanlarda çalışma imkanı bulmaktadır. Üniversitemizde düzenlenen seminerler, sertifika programları vb. sosyal etkinlikler ve öğrenci kulüpleri dahilinde öğrencilerimize kendilerini daha da geliştirme imkanı sunmaktayız. Bunların yanı sıra Türkiye’nin en girişimci ve yenilikçi üniversiteleri arasında yer alan İstanbul Esenyurt Üniversitesi olarak öğrencilerimize özel sektör ve kamu işbirlikleriyle yarı zamanlı kariyer imkanı kazandırarak mezuniyet sonrası hayata hazırlamaktayız.
Bu içerik 09/09/2024 tarihinde güncellenmiştir.
İstanbul Esenyurt Üniversitesi'ni yakından takip etmek, yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olmak için abone olun.