Dijitalleşen dünyanın etkisi ile müşteri ve işletmeyi buluşturan araçlar ve platformlar elektronik hale dönüşmüştür. Bu değişimler işletmelerin yaptıkları işlere ve bunları pazarlama yöntemlerine de yansımıştır. Burada ki amaç dijital dünyanın başrol oyuncusu olan müşterilere doğru zamanda, doğru etkileşim yöntemleri ve araçları ile ulaşabilmek ve ikna edebilmektir. İkna ise işletmelerin sahip olacakları yetkin iş görenler ile mümkün olabilmektedir. İstanbul Esenyurt Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama Programı’nın amacı da öğrencilerine bu yetkinliği kazandırarak mezun olmalarını sağlamaktır. Burada ifade edilen yetkinlik; Tasarım estetiğine hakim, dijital teknik bilgiye ve pazarlamanın stratejik noktalarına sahip olmaktır. Üniversitemizde bu program, gerek bulunduğu ilçenin ihtiyaçlarına gerekse Türkiye’de bu alandaki ihtiyacı karşılamaya katkıda bulunmaktır.
Programdan mezun olan öğrencilerimiz, kamu kurumlarının (Belediye, Üniversite, Bakanlıklar gibi) kurumsal iletişim bölümlerinde, özel kurumların kurumsal iletişim bölümlerinde, tüm işletmelerin pazarlama bölümlerinde, dijital medya ve pazarlama ajanslarında, araştırma şirketlerinin dijital iletişim ile ilgili bölümlerinde görev alabilirler.
Programımızdan mezun olan öğrencilerimiz DGS ile aşağıda yer alan 4 yıllık fakülte bölümlerine geçiş şansına sahiptirler.
Ekonomi ve Finans
E-Ticaret Elektronik Ticaret ve Yönetimi
E-Ticaret ve Pazarlama Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
İletişim
İletişim Bilimleri
İşletme
Lojistik Yönetimi
Muhasebe ve Finans Yönetimi
Pazarlama
Reklam Tasarımı ve İletişimi
Reklamcılık
Teknoloji ve Bilgi Yönetimi
Uluslararası İşletme Yönetimi
Uluslararası Ticaret
Uluslararası Ticaret ve Finansman
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
Uluslararası Ticaret ve Lojistik
Yönetim Bilişim Sistemleri
Bu içerik 16/09/2024 tarihinde güncellenmiştir.
İstanbul Esenyurt Üniversitesi'ni yakından takip etmek, yaklaşan etkinlikler, haberler ve daha birçok konudan anında haberdar olmak için abone olun.